Regeringen satsar på digital inkludering – Birgitta vill ha mer

  • Regeringen har gett i uppdrag åt post och telestyrelsen att jobba mot digitalt utanförskap.
  • Det ska göras genom möten och utveckling av verksamheter som redan finns
  • Det krävs ytterligare åtgärder för att alla som behöver hjälp ska nås

My Kollander Almlöv

Bookmark the permalink.

Lämna ett svar